Szia! Kedves Attosz33-as fiú!
Ha szeretnél vele egy filmben szerepelni Ird meg a jelentkező e-mailod, vagy más lányokat kényeztetni, a Szereplés cimű bolgban irt e-mail-ra. (képekkel, önéletrajzzal és telefonszámmal.
(Ez egy válasz X üzenetére (2013. 03. 28. csütörtök 00:13), amit ide kattintva olvashatsz)
Ha szeretnél vele egy filmben szerepelni Ird meg a jelentkező e-mailod, vagy más lányokat kényeztetni, a Szereplés cimű bolgban irt e-mail-ra. (képekkel, önéletrajzzal és telefonszámmal.
(Ez egy válasz X üzenetére (2013. 03. 28. csütörtök 00:13), amit ide kattintva olvashatsz)
2013. 03. 28. csütörtök 00:13
Olyan szép vagy Éva drága mit egy rózsaszál ami soha nem hervad el olyan mint a puncikád gyönyörű vörös ha egyszer a karjaimba tarthatnálak s csókod érezném a farkam fel állna és és egész éjjel kefélnénk széttolnám a lábacskád ki nyilna a rózsa betenném a nyelvemet s nektárt szívnék róla. Hell Évának
Olyan szép vagy Éva drága mit egy rózsaszál ami soha nem hervad el olyan mint a puncikád gyönyörű vörös ha egyszer a karjaimba tarthatnálak s csókod érezném a farkam fel állna és és egész éjjel kefélnénk széttolnám a lábacskád ki nyilna a rózsa betenném a nyelvemet s nektárt szívnék róla. Hell Évának
November havi szexpózunk: Csíptető
Ha elég erős a partnerunk mint pl.; egy I/force katona és el is birja teljes testsúlyunkat, könnyedén megvalósulást nyerhet ez a póz is szexuális életünk megfűszerezve vele.
Próbálkozzunk a csíptető pózzal ez elég nehezen megvalósitható, de meg leszünk az eredménnyel elégedve, sokan dicsérik ezt a pózt. Egymás mellett állva a karoddal a talajt támasztva, s kedvesed emelje fel az egyik combodat, másikat pedig a lába közé szorítsd! Fejjel kissé lefelé lógva a szexpartnerünk karjaiban. Nagyobb orgazmusélményt érve el ezzel a szexpozícióval jobban magunk mellé édesgethetjük párunk.
Ha elég erős a partnerunk mint pl.; egy I/force katona és el is birja teljes testsúlyunkat, könnyedén megvalósulást nyerhet ez a póz is szexuális életünk megfűszerezve vele.
Próbálkozzunk a csíptető pózzal ez elég nehezen megvalósitható, de meg leszünk az eredménnyel elégedve, sokan dicsérik ezt a pózt. Egymás mellett állva a karoddal a talajt támasztva, s kedvesed emelje fel az egyik combodat, másikat pedig a lába közé szorítsd! Fejjel kissé lefelé lógva a szexpartnerünk karjaiban. Nagyobb orgazmusélményt érve el ezzel a szexpozícióval jobban magunk mellé édesgethetjük párunk.
Különleges sexpóz, mely a nyugati ember számára kanálpózként vált ismertebbé. Szép és lírikus nevére a Káma Szútrában találunk pontos informácikókat, írói ihhletetséggel fogant, mandarinréceként közismert az indiai kultúrában. A pár mindkét tagja oldalt fekve szerelmeskedik egymással, a lány előről és a férfi tag hátulról egymáshoz símul. A látszat gyarkran csalóka, nem annyira kényelmes pozíció mint amilyennek látszik! A sex ebben a helyzetben erős csípőmozdulatokat követel a párunktól, a far és az alhas, medence izmai jobb ha erősebbek, vagy éppen ettől lesznek. Testünket fittebbé tehetjük ezáltal.
Tej és víz ölelkezése szeptemberi káma sutra pózunk
"A férfi leül, a hölgy pedig az ölébe, háttal neki.
A kezek kellően szabadok a simogatáshoz, ingerléshez. Amikor a pár szenvedélye már a tetőfokára hágott, megtörténik a behatolás. A pozíció lehetőséget ad a szabad mozgásra, az élvezet fokozásához. "
"A férfi leül, a hölgy pedig az ölébe, háttal neki.
A kezek kellően szabadok a simogatáshoz, ingerléshez. Amikor a pár szenvedélye már a tetőfokára hágott, megtörténik a behatolás. A pozíció lehetőséget ad a szabad mozgásra, az élvezet fokozásához. "
SZATTRIJA
A Szattrija India észak-keleti államának, Asszámnak a tánca. A szattrák vaisnava kolostorok Asszámban, eredetileg itt táncolták. A legfiatalabb klasszikus tánc, csak 500 éves múltra tekint vissza. A szattrija stílust a 15. században hozta létre a szent költo Sankardéva. Arra törekedett, hogy békét hoz államának a vallás által, ötvözve a klasszikus táncok elemeit, a tánc-drámát, a zenét, a festészetet és a kollektív imádkozást.
(Felhasznált szakirodalom:,id.:indiatánc.net)
A Szattrija India észak-keleti államának, Asszámnak a tánca. A szattrák vaisnava kolostorok Asszámban, eredetileg itt táncolták. A legfiatalabb klasszikus tánc, csak 500 éves múltra tekint vissza. A szattrija stílust a 15. században hozta létre a szent költo Sankardéva. Arra törekedett, hogy békét hoz államának a vallás által, ötvözve a klasszikus táncok elemeit, a tánc-drámát, a zenét, a festészetet és a kollektív imádkozást.
(Felhasznált szakirodalom:,id.:indiatánc.net)
Az indiai szerelmi líra az egyik legősibb verses írások hazája, kedvesüknek az indiai férfiak virágokkal, ékszerekkel, versekkel, ruhakölteményekkel kedveskedtek, e nélkül a házasság sem jöhetett létre. A szórend ill. a mondatok nem európai módú, speciális
formulákkal írták : -szanszkrit irodalom ősi formája és műfaja nem a hosszú, hanem négysoros versek költése.
"A hármas tematika (szerelem, életbölcsesség, lemondás) a klasszikus hindu társadalombölcselet három kategóriáját követi: káma (szerelem) ifjúkorban, artha (érték, vagyon) férfikorban, dharma (törvény, igazság) öregkorban a három életcél, illetve a harmadik később egybeolvadt a móksa (megváltás, azaz remeteség) életcéljával. Ugyanez a beosztás az ismételten említett tamil Kuralnak.
Azonban első pillantásra szembetűnik, hogy Bhartrihari mindhárom versgyűjteményének valójában azonos az alapgondolata: az élet értéktelensége. A Sringára-sataka, a szerelem száz strófája, aligha sorolható be a szerelmi líra műfajába: nem a szerelem szépségéről, hanem annak hiábavalóságáról, a női nem hitványságáról, az érzéki örömök ürességéről szól mind a száz vers. Hasonló a helyzet a bölcsesség (níti) száz strófájával.
A níti szó eredeti jelentése "viselkedés", "helyes viselkedés", "életbölcsesség". Ennek megfelelően a Kr. előtti utolsó századokban keletkezett Artha-sásztra (A hatalom tankönyve) a ravasz, ügyes, gátlástalan államvezetést érti "helyes viselkedés" alatt (egyébként a níti szó "vezetés" értelemmel is bír). Néhány századdal később a Pancsatantra meséi a józan, gyakorlatias gondolkozást példázó közmondásokat vezetik be a nítividbhir uktam "úgy mondják a nítiismerők" formulával, a helyes viselkedést szembeállítva az élettől elszakadt, elvont papi tudálékossággal (ld. fenti példánkat).
Bhartriharinál ellenkezőjére fordul a szó érelme. A Níti-sataka két fő témája: a vagyon ironikus dicsérete, és a tudás magaszalása. Igen keserű hangú az előbbi: vagyon nélkül becsület, jellem, bölcsesség semmit sem ér. Valójában hasonlóan keserű meglátás rejtőzik a tudást magasztaló versekben. Bár számos vers hirdeti az értelem, tanultság értékét, de ez pusztán vágyálom, az önigazolás hiábavaló kísérlete, mert a valóságban a tudásnak nincs becsülete - mondja Bhartrihari."
formulákkal írták : -szanszkrit irodalom ősi formája és műfaja nem a hosszú, hanem négysoros versek költése.
"A hármas tematika (szerelem, életbölcsesség, lemondás) a klasszikus hindu társadalombölcselet három kategóriáját követi: káma (szerelem) ifjúkorban, artha (érték, vagyon) férfikorban, dharma (törvény, igazság) öregkorban a három életcél, illetve a harmadik később egybeolvadt a móksa (megváltás, azaz remeteség) életcéljával. Ugyanez a beosztás az ismételten említett tamil Kuralnak.
Azonban első pillantásra szembetűnik, hogy Bhartrihari mindhárom versgyűjteményének valójában azonos az alapgondolata: az élet értéktelensége. A Sringára-sataka, a szerelem száz strófája, aligha sorolható be a szerelmi líra műfajába: nem a szerelem szépségéről, hanem annak hiábavalóságáról, a női nem hitványságáról, az érzéki örömök ürességéről szól mind a száz vers. Hasonló a helyzet a bölcsesség (níti) száz strófájával.
A níti szó eredeti jelentése "viselkedés", "helyes viselkedés", "életbölcsesség". Ennek megfelelően a Kr. előtti utolsó századokban keletkezett Artha-sásztra (A hatalom tankönyve) a ravasz, ügyes, gátlástalan államvezetést érti "helyes viselkedés" alatt (egyébként a níti szó "vezetés" értelemmel is bír). Néhány századdal később a Pancsatantra meséi a józan, gyakorlatias gondolkozást példázó közmondásokat vezetik be a nítividbhir uktam "úgy mondják a nítiismerők" formulával, a helyes viselkedést szembeállítva az élettől elszakadt, elvont papi tudálékossággal (ld. fenti példánkat).
Bhartriharinál ellenkezőjére fordul a szó érelme. A Níti-sataka két fő témája: a vagyon ironikus dicsérete, és a tudás magaszalása. Igen keserű hangú az előbbi: vagyon nélkül becsület, jellem, bölcsesség semmit sem ér. Valójában hasonlóan keserű meglátás rejtőzik a tudást magasztaló versekben. Bár számos vers hirdeti az értelem, tanultság értékét, de ez pusztán vágyálom, az önigazolás hiábavaló kísérlete, mert a valóságban a tudásnak nincs becsülete - mondja Bhartrihari."
A GYÖNYÖR
23. ADARANÉ DARSANAMÁTRA
Ha őt nem látjuk, megidézni vágyjuk,
és hogyha látjuk, megölelni vágyjuk;
ölelve őt, a csoda-pillogásút,
két test, kivánjuk, vadul egybeforrjon.
Weöres Sándor fordítása
Míg nem látjuk, azt kívánjuk,
Hogy csak lássuk kedvesünket:
Hogyha láttuk, azt kívánjuk,
Bár ölelhetnők csak egyszer;
És ha átöleltük, akkor
Véle egybeforrni vágyunk.
Franyó Zoltán fordítása
23. ADARANÉ DARSANAMÁTRA
Ha őt nem látjuk, megidézni vágyjuk,
és hogyha látjuk, megölelni vágyjuk;
ölelve őt, a csoda-pillogásút,
két test, kivánjuk, vadul egybeforrjon.
Weöres Sándor fordítása
Míg nem látjuk, azt kívánjuk,
Hogy csak lássuk kedvesünket:
Hogyha láttuk, azt kívánjuk,
Bár ölelhetnők csak egyszer;
És ha átöleltük, akkor
Véle egybeforrni vágyunk.
Franyó Zoltán fordítása
Az Indráni pozíció, mintha szex közben hintáznál. A nő magasra teszi a térdét, vádliját a combjához szorítja.
A férfi a fenekéhez térdel, fogódzva a combokba. Mindketten egy ütemre hintázva szeretkeznek, a hüvely izmainak
feszes jatékával fokozzuk a gyönyört.
Fokozzuk kedélyünket sikósító géllel és indiai aroma füstölőkkel.
A férfi a fenekéhez térdel, fogódzva a combokba. Mindketten egy ütemre hintázva szeretkeznek, a hüvely izmainak
feszes jatékával fokozzuk a gyönyört.
Fokozzuk kedélyünket sikósító géllel és indiai aroma füstölőkkel.
A meleg nyári hónapokban lehet nem kívánunk megerőltető gyors szexpózokat, ebben segít a 69-es póz.
Hetero es homoszexuális párok számára kifejezetten előnyös előjátéknak is kiváló a 69-es névvel illetett káma szutra póz. Mind két fél fekve, egymáson vagy egymással fekvőhelyzetben, szemben, egymást ölelve talán fantáziadúsabbá tehető, ha az egyik kéz ujjaival segítjük partnerünk gyönyörét. Indiában a hitves gyakran nem állt rá erre a pózra, és a prostituáltakat kereste fel ilyen szokatlan módú egyesülési kívánságaival, ezt ősi iratok is igazolják...Ilyen kívánság volt akkoriban pl.: több lány és egy férfi, v. homoszexuális férfipartner bevonása akár.
Hetero es homoszexuális párok számára kifejezetten előnyös előjátéknak is kiváló a 69-es névvel illetett káma szutra póz. Mind két fél fekve, egymáson vagy egymással fekvőhelyzetben, szemben, egymást ölelve talán fantáziadúsabbá tehető, ha az egyik kéz ujjaival segítjük partnerünk gyönyörét. Indiában a hitves gyakran nem állt rá erre a pózra, és a prostituáltakat kereste fel ilyen szokatlan módú egyesülési kívánságaival, ezt ősi iratok is igazolják...Ilyen kívánság volt akkoriban pl.: több lány és egy férfi, v. homoszexuális férfipartner bevonása akár.
Június havi szexpózunk a tigrisnő póz:
Rövid leírasa:
A pár férfi tagja kényelmesen elhelyezkedik fekve, az ágyon vagy a földön egyaránt kellemesen ellazulva, a hölgy csípő alatt arccal háttal szerelmének ülő pozícióban a mellkason egyik kezével lazán támaszkodva megtartja magát, a férfi pedig két tenyerével a csípőn-fenéken irányítja a mozgás ütemét, ezzel növelve a kéjüket.
Rövid leírasa:
A pár férfi tagja kényelmesen elhelyezkedik fekve, az ágyon vagy a földön egyaránt kellemesen ellazulva, a hölgy csípő alatt arccal háttal szerelmének ülő pozícióban a mellkason egyik kezével lazán támaszkodva megtartja magát, a férfi pedig két tenyerével a csípőn-fenéken irányítja a mozgás ütemét, ezzel növelve a kéjüket.
Khadzsuráhó-szobrok páratal értéket képviselnek az Ókori Indiában nagy népszerűségnek örvendenek, a fétis erotikától kezdve a hagyományos és gruppen szexpózokat ábrázolják. A templomokban az erotikus szobrokon kívül Istenek ill. Istennők, a táncoló Síva szobrai és a vágyfokozó szerelmáspárok ölelkezései láthatóak.
Legnevezetesebb templomaik, ha indiába kiránulnánk: Ram Rádzsa templom, Laksim-Náranja templom és a Taj Mahal palotája, hófehéren magasodik, mint az örök szerelem emlékére épített, halott uralkodónő emlékműve. A káma sutra minden gátlás nélkül mutatja be a szerelmi művészet fortélyait, nagy életkedvvel kutatva a szexuális élet energetikai pontjait, g-pontokat a testen külön taglalva.
Azok, akiket érdeklődéssel tölt el az indiológia, lélektan ajánlom ezt a könyvet, felszabadítja a pszichét a lelki bilincseitől, magányos estéken mint egy kellemes olvasmány, melyet akár párunkkal együtt is tanulmányozhatunk közösen, amikor csak az időnk engedi. A szeretkezés, szex, napi eseménye az egészséges emberi életformának, de gyakrabban is ajánlja a szexológus, reggel akár délben ill. esti órákban. Felfrissíti a fizikumot, életkedvvel tölt el, a vérkeringésre is üdítően hat. Erotikus szobrokat elefántcsontból is őriz az indiai kutúra, ezek igen drágán beszerezhetőek, anyagukból fakad a hatalmas, nem kis pénztárcánknak való árkategória.
A kama szó jelentése: szerelem.
Legnevezetesebb templomaik, ha indiába kiránulnánk: Ram Rádzsa templom, Laksim-Náranja templom és a Taj Mahal palotája, hófehéren magasodik, mint az örök szerelem emlékére épített, halott uralkodónő emlékműve. A káma sutra minden gátlás nélkül mutatja be a szerelmi művészet fortélyait, nagy életkedvvel kutatva a szexuális élet energetikai pontjait, g-pontokat a testen külön taglalva.
Azok, akiket érdeklődéssel tölt el az indiológia, lélektan ajánlom ezt a könyvet, felszabadítja a pszichét a lelki bilincseitől, magányos estéken mint egy kellemes olvasmány, melyet akár párunkkal együtt is tanulmányozhatunk közösen, amikor csak az időnk engedi. A szeretkezés, szex, napi eseménye az egészséges emberi életformának, de gyakrabban is ajánlja a szexológus, reggel akár délben ill. esti órákban. Felfrissíti a fizikumot, életkedvvel tölt el, a vérkeringésre is üdítően hat. Erotikus szobrokat elefántcsontból is őriz az indiai kutúra, ezek igen drágán beszerezhetőek, anyagukból fakad a hatalmas, nem kis pénztárcánknak való árkategória.
A kama szó jelentése: szerelem.
Szerbusz Eve! Én szivesen kipróbálnám veled ezta pózt láttam az összes fotódat nagyon sexy hölgy vagy. Csók a szép puncidra!
(Ez egy válasz Eve Hell üzenetére (2012. 05. 16. szerda 13:05), amit ide kattintva olvashatsz)
Lótusz Póz:
A pár hölgy tagja hanyatt fekszik, és mellkasig felhúzza lótuszülésben lévő lábait. Partnere ekkor jobb es bal oldalon támaszkodva hátrafelé kinyújtott lábbal hatol bele, ebben a pózban könnyeden elérhető a szexuális életünkben nagyon fontos női g-pont.
Serkentően hat a videóra vett szeretkezés későbbi szexuális életünkre, -az érdekes, nem konvencionális pózokban a kesőbbiek során-, egy távolabb rögzített camera segítségével maradandóvá tehetjük az élményünket, mindig emlékezve az egyedülálló élményre, melyet felfedeztünk.
2012. 05. 16. szerda 13:05
Lótusz Póz:
A pár hölgy tagja hanyatt fekszik, és mellkasig felhúzza lótuszülésben lévő lábait. Partnere ekkor jobb es bal oldalon támaszkodva hátrafelé kinyújtott lábbal hatol bele, ebben a pózban könnyeden elérhető a szexuális életünkben nagyon fontos női g-pont.
Serkentően hat a videóra vett szeretkezés későbbi szexuális életünkre, -az érdekes, nem konvencionális pózokban a kesőbbiek során-, egy távolabb rögzített camera segítségével maradandóvá tehetjük az élményünket, mindig emlékezve az egyedülálló élményre, melyet felfedeztünk.
Lótusz Póz:
A pár hölgy tagja hanyatt fekszik, és mellkasig felhúzza lótuszülésben lévő lábait. Partnere ekkor jobb es bal oldalon támaszkodva hátrafelé kinyújtott lábbal hatol bele, ebben a pózban könnyeden elérhető a szexuális életünkben nagyon fontos női g-pont.
Serkentően hat a videóra vett szeretkezés későbbi szexuális életünkre, -az érdekes, nem konvencionális pózokban a kesőbbiek során-, egy távolabb rögzített camera segítségével maradandóvá tehetjük az élményünket, mindig emlékezve az egyedülálló élményre, melyet felfedeztünk.
Bábhravjától származik a témakör hét fő szakaszra osztása:
1. Szádhárana ("Általános kérdések" - Csárájana kidolgozásában.
2. Számprajógika ("Ölelések" - Szuvarnanábha kidolgozásában.
3. Kanjászamprajuktaka ("A férfi és a nő egyesülése" - Ghótakamukha átdolgozása szerint.
4. Bárjádhikárika ("A magunk feleségéről" - Gónardíja átírásában.
5. Páradárika ("A mások feleségéről" - Gónikáputrától.
6. Vaisika ("A kéjhölgyekről" - Dattaka külön műben foglalta össze.
7. Aupanisadika ("Titkos tanítás, a csábítás művészete, szerelmi varázslatok és szerek" - Kucsumára könyve."
Itt vége is a Kama Sutra csiszolódásának, történetének, nos ez nem így igaz, hiszen napjainkban is sokan dolgozták fel újra ezt az indiai erotikus irodalmi remekművet.
Létezik még Kínai Kama Sutra ami szintén az indiainak egy átdolgozott változata, hazánkban magyar nyelven a könyvesboltok polcain, valamint az interntes könyvrendelési portálon találkozhatunk vele.
Minden hónapban bemutatok egy érdekes, fantaziát felcsigázó kama sutra pózt.
1. Szádhárana ("Általános kérdések" - Csárájana kidolgozásában.
2. Számprajógika ("Ölelések" - Szuvarnanábha kidolgozásában.
3. Kanjászamprajuktaka ("A férfi és a nő egyesülése" - Ghótakamukha átdolgozása szerint.
4. Bárjádhikárika ("A magunk feleségéről" - Gónardíja átírásában.
5. Páradárika ("A mások feleségéről" - Gónikáputrától.
6. Vaisika ("A kéjhölgyekről" - Dattaka külön műben foglalta össze.
7. Aupanisadika ("Titkos tanítás, a csábítás művészete, szerelmi varázslatok és szerek" - Kucsumára könyve."
Itt vége is a Kama Sutra csiszolódásának, történetének, nos ez nem így igaz, hiszen napjainkban is sokan dolgozták fel újra ezt az indiai erotikus irodalmi remekművet.
Létezik még Kínai Kama Sutra ami szintén az indiainak egy átdolgozott változata, hazánkban magyar nyelven a könyvesboltok polcain, valamint az interntes könyvrendelési portálon találkozhatunk vele.
Minden hónapban bemutatok egy érdekes, fantaziát felcsigázó kama sutra pózt.
Évezredes szexuális kulturánkkal foglalkozó könyvünk a Kama Sutra, ősi, Indiában született műremek a maga nemében persze. Az egyszerűbb és a bonyolultabb sex-pózok gazdag választékát kinalja fel olvasóinak.
Sokak szerint, mind a mai napig nagyszerű tartalommal bíró és legnagyszerűbben fogalmazott irodalmi alkotása az erotikus irodalomnak. A távolkeleten is ugyanolyan nepszerű mint az Európa egész területén ill. odaát az Usa-ban.
Több igazán érdekes és lenyűgöző szeretkezési technikát mutat be, ábrákkal, részletes leirással, és történetekkel.
Az india kultúra kasztokra tagozódott anno, mint még napjainkban is vannak felsőbb és alsóbb néposztályok,
-a ledér lányokat akkoriban érinthetetlenek kasztjába sorolták be, ez azt foglalta magában,hogy a legalsóbb rend tagjai és származasuk is befolyásolja őket pl.: a prostituált szülők gyermeki automatikusan ebbe a rendbe tartoztak;
megalázó velük érintkezni a köznapi életben.
Ennek ellenére nagy népszerüségnek örvendtek Indiaban, mint más országokban is elterjedtt már igen korai időktől kezdve a prostitúció, s kora gyermekkortól kezdve űzték az ősi mesterséget ezeknek a családoknak a tagjai, férfiak es nők egyaránt. Igen magas a szexuális tartalmú kőfaragások, fafaragások, ill. szobrok száma, melyek különféle Erotikus Istenségeknek emelt időszámitásunk előtti és után emelt templomokban foglaltak helyet Indiában, ezeket a szerelmi ihletésu, különféle cselekményeket, freskoként a falakra is festették legkülönfélébb emlékműveikben.
Magáról a Káma Sutra könyv keletkezéséről az alábiakat kell tudnunk:
A Kama Sutra régebbi feljegyzéseit több író módosította és szerkesztette, irta át, újra és újra rendszerezve azt.
1. Az első művet Manu Szvájambhuva, híres indiai agg bölcsnek, Brahmá isten kedves, legendákbol ismert fiának művének tartották kultúrájukban. Ő egyébként törvényeket is rögzített ez idő tájt egy másik indiai mű szerint.
2. A második Kama Sutra állitolag Brihaszpati gondolataival ujra átttszőtt alkotásai közé tartozik, az arthára vonatkozóakat foglalja magában.
a káma törvényeit ő utánuk követően Nandin Mahádéva taglalja kb. ezer fejezeten át.
3. "Mahádéva művének ötszáz fejezetre rövidített változata Uddálaka fia, Svétakétu Auddálaka, a Kr. e. 8. században élt filozófus munkája (ő igazolhatóan történeti személy).
A mű még így is nagyon terjedelmes volt, ezért a Páncsálabeli Bábhravja újabb átdolgozást készített 150 fejezetben. Az ő kivonatos alkotását később újra és újra feldolgozták és tömörítették.
Sokak szerint, mind a mai napig nagyszerű tartalommal bíró és legnagyszerűbben fogalmazott irodalmi alkotása az erotikus irodalomnak. A távolkeleten is ugyanolyan nepszerű mint az Európa egész területén ill. odaát az Usa-ban.
Több igazán érdekes és lenyűgöző szeretkezési technikát mutat be, ábrákkal, részletes leirással, és történetekkel.
Az india kultúra kasztokra tagozódott anno, mint még napjainkban is vannak felsőbb és alsóbb néposztályok,
-a ledér lányokat akkoriban érinthetetlenek kasztjába sorolták be, ez azt foglalta magában,hogy a legalsóbb rend tagjai és származasuk is befolyásolja őket pl.: a prostituált szülők gyermeki automatikusan ebbe a rendbe tartoztak;
megalázó velük érintkezni a köznapi életben.
Ennek ellenére nagy népszerüségnek örvendtek Indiaban, mint más országokban is elterjedtt már igen korai időktől kezdve a prostitúció, s kora gyermekkortól kezdve űzték az ősi mesterséget ezeknek a családoknak a tagjai, férfiak es nők egyaránt. Igen magas a szexuális tartalmú kőfaragások, fafaragások, ill. szobrok száma, melyek különféle Erotikus Istenségeknek emelt időszámitásunk előtti és után emelt templomokban foglaltak helyet Indiában, ezeket a szerelmi ihletésu, különféle cselekményeket, freskoként a falakra is festették legkülönfélébb emlékműveikben.
Magáról a Káma Sutra könyv keletkezéséről az alábiakat kell tudnunk:
A Kama Sutra régebbi feljegyzéseit több író módosította és szerkesztette, irta át, újra és újra rendszerezve azt.
1. Az első művet Manu Szvájambhuva, híres indiai agg bölcsnek, Brahmá isten kedves, legendákbol ismert fiának művének tartották kultúrájukban. Ő egyébként törvényeket is rögzített ez idő tájt egy másik indiai mű szerint.
2. A második Kama Sutra állitolag Brihaszpati gondolataival ujra átttszőtt alkotásai közé tartozik, az arthára vonatkozóakat foglalja magában.
a káma törvényeit ő utánuk követően Nandin Mahádéva taglalja kb. ezer fejezeten át.
3. "Mahádéva művének ötszáz fejezetre rövidített változata Uddálaka fia, Svétakétu Auddálaka, a Kr. e. 8. században élt filozófus munkája (ő igazolhatóan történeti személy).
A mű még így is nagyon terjedelmes volt, ezért a Páncsálabeli Bábhravja újabb átdolgozást készített 150 fejezetben. Az ő kivonatos alkotását később újra és újra feldolgozták és tömörítették.